W nawiązaniu do informacji na temat awarii windy w budynku przy ulicy Husarskiej 10, które w dniu 4 maja 2021 r. ukazały się w wybranych portalach internetowych, informujemy, że awaria będąca przedmiotem interwencji mieszkańców została zgłoszona Miejskiemu Zarządowi Budynków w Wałbrzychu w poniedziałek, 19 kwietnia.
W tym samym dniu zgłoszenie o usterce zostało przekazane przez MZB sp. z o.o. telefonicznie oraz mailowo firmie serwisującej windę. W dniu 22 kwietnia firma serwisująca dokonała kompleksowego przeglądu windy, w wyniku którego stwierdzono awarię enkodera silnika dźwigu.
Z uwagi na złożoność awarii niezbędna okazała się wymiana podzespołu, w związku z czym serwisant dokonał zamówienia enkodera u jego producenta.
Ze względu na charakter awarii – jej szczególną uciążliwość dla mieszkańców budynku – została ona usunięta niezwłocznie po dostarczeniu nowego podzespołu (w dniu 4 maja), a winda od tego momentu została uruchomiona.
Rozumiemy stanowisko mieszkańców związane z niemożnością korzystania z dźwigu, szczególnie, gdy problem dotyczy osób z niepełnosprawnością ruchową czy rodzin małymi z dziećmi.
Zapewniamy, że jesteśmy zorientowani na rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez lokatorów. Jako zarządca stale monitorowaliśmy, na jakim etapie znajduje się naprawa windy, jednak nie mieliśmy wpływu za procesy logistyczne zewnętrznych kooperantów.
W tym samym dniu zgłoszenie o usterce zostało przekazane przez MZB sp. z o.o. telefonicznie oraz mailowo firmie serwisującej windę. W dniu 22 kwietnia firma serwisująca dokonała kompleksowego przeglądu windy, w wyniku którego stwierdzono awarię enkodera silnika dźwigu.
Z uwagi na złożoność awarii niezbędna okazała się wymiana podzespołu, w związku z czym serwisant dokonał zamówienia enkodera u jego producenta.
Ze względu na charakter awarii – jej szczególną uciążliwość dla mieszkańców budynku – została ona usunięta niezwłocznie po dostarczeniu nowego podzespołu (w dniu 4 maja), a winda od tego momentu została uruchomiona.
Rozumiemy stanowisko mieszkańców związane z niemożnością korzystania z dźwigu, szczególnie, gdy problem dotyczy osób z niepełnosprawnością ruchową czy rodzin małymi z dziećmi.
Zapewniamy, że jesteśmy zorientowani na rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez lokatorów. Jako zarządca stale monitorowaliśmy, na jakim etapie znajduje się naprawa windy, jednak nie mieliśmy wpływu za procesy logistyczne zewnętrznych kooperantów.