A A A

    

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI 

   

   

   

Poszukujesz doświadczonego i odpowiedzialnego zarządcy – zapoznaj się z ofertą MZB i wybierz nas!

  • Zarządzamy ponad 2300 budynkami

  • Pozyskaliśmy ponad 25 mln zł na rewitalizację budynków Wspólnot Mieszkaniowych

  • Rocznie wykonujemy remonty zarządzanych przez nas nieruchomości na kwotę 30 mln zł

  • Dysponujemy własnym zakładem remontowym i pogotowiem technicznym przyjmującym zgłoszenia 24/7

  • Zaufał nam Państwowy Fundusz Rozwoju – zarządzamy budynkami z programu „Mieszkanie Plus” przy ul. Husarskiej

  • Nasze Wspólnoty są regularnie nagradzane w konkursie „Ładny Dom”

 

Wyróżnia nas:

  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami

  • Profesjonalna kadra – nasi pracownicy to licencjonowani zarządcy i technicy z uprawnieniami budowlanymi

  • Wiarygodność i stabilność – MZB sp. z o. o. jest największym zarządcą w regionie

  • Dostępność – posiadamy siedem Biur Obsługi Klienta (Śródmieście, Nowe Miasto, Piaskowa Góra, Podgórze, Sobięcin, Stary Zdrój, Biały Kamień)

  • Przejrzystość – stawka za m2 bez dodatkowych ukrytych kosztów

  • Skuteczność w pozyskiwaniu zewnętrznych środków finansowych na realizację inwestycji remontowych

 

Naszym celem jest satysfakcja Klienta

Dla zapewnienia maksymalnej kontroli nad sprawami związanymi z nieruchomością, naszym Klientom zapewniamy dostęp do programu e-Kartoteka, dzięki któremu użytkownik lokalu, może bez wychodzenia z domu:

  • Analizować swoje zobowiązania i wpłaty

  • Sprawdzać stan funduszu remontowego

  • Przesyłać informacje o zużyciu mediów itp.

  • Głosować i podejmować uchwały

 

Jesteśmy skutecznym i uczciwym partnerem dla Wspólnot mieszkaniowych

Jako największy zarządca nieruchomości w regionie, oferujemy wspólnoto mieszkaniowym:

  • Systematyczną analizę kosztów utrzymania budynku wraz z optymalizacją Państwa wydatków

  • Przygotowanie raportu „zerowego” po przejęciu nieruchomości, ze wskazaniem najpilniejszych potrzeb inwestycyjnych

  • Organizację selekcji firm wykonawczych, przygotowanie umów, negocjację warunków finansowych inwestycji

  • Udostępnianie lokalu na zebrania

 

Dostosowujemy się do potrzeb Klientów

Podnosimy kwalifikacje naszych pracowników

Gwarantujemy stabilność, przejrzystość i długofalowe działanie

Zmieniamy Wałbrzych!

 


 

 |  do góry  |